من اقدام کردم ۷روز موندع به پریود لکه بینی داشتم تا انروز که قرار بود پریود بشم هنوز که پریود نشدم....نمیدونم که عیبی دارع یا نه
اقدامنکردم چون دردداشتم ن آسیب چی
ماه اول دکتر به من گفت اقدام نکن چون ماده حاجب هنوز تو رحمه بزار کامل تخلیه شه بعد ولی از پریود دومم گفت اقدام کن. من پریود دومم باردار نشدم ولی سر سومین پریودم باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.