ترشحات ابکی تو هفته من طبیعیه ؟

۴ پاسخ

بستگی داره ترشحات چجوری باشه بی رنگ و بو و داغ خطرناکه

منم دارم

ترشحات شیری رنگ بدون بو و خارش طبیعیه عزیزم منم خیلی ترشح دارم

بی رنگ و بی بو
یا سفید

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۳ ماهگی
مامان فاطمه نورا❤️ مامان فاطمه نورا❤️ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری