خانوما من ترشحات آبکی دارم زیاد طبیعیه؟

۴ پاسخ

مامان کی سونو۳۱هفته داده که بهش گفتن استازخفیف درهردوکلیه جنین رویت گردید ۵میلی متروبعدازتولدنیازبه سونوF/Uتوصیه میگردد بنظرتون خطرناکه یانه چون من خیلی نگرانم

وای منم از این هفته شروع شده بشدت

منم دارم

فک کنم طبیعیه به دکتر گفتم معاینه کرد سونو نوشت همه چی عالی بود

سوال های مرتبط

مامان گیسو🤰🏼💖 مامان گیسو🤰🏼💖 هفته بیست‌ونهم بارداری