خانوما ترشحات تو هفته ی من زیاد بشه طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

طبیعیه ولی احتمالا عفونت ادراریم باشه چک کن اگه عفونته قرص بخور خیلی خوبه بهتر میشی

منکه عفونت ادرار داشتم دارم قرص میخورم بهتر شد

سوال های مرتبط

مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان نازی و تودلی 💙 مامان نازی و تودلی 💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان پسته❤️ مامان مامان پسته❤️ ۴ ماهگی