خانما ترشحات آبکی دارم . تو این هفته طبیعیه ؟

۴ پاسخ

منم دارم

سلام اجی خوبی عزیزم یه گروه زدم توروبیکا باردار، اقدامی،... همه چی توش هست خوشحال میشم به گروهمون بپیوندی😍😍🥺🥺آیدیتوبزاری میبرمت توگروه 😘
اینم آیدی من
@marjanmmoo

اره عزیزم طبیعیه

منم ترشح دارم
کلا تو بارداری عادیع

سوال های مرتبط

مامان ماهلین💖 معین💙 مامان ماهلین💖 معین💙 ۲ سالگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری