من متخصص ۳ بار معاینه کرد گفت لگنت تنگه ممکنه سرِ بچه گیر کنه
دکتر به من گفت استخون لگنت جفته زیاد فاصله نداره
همونایی که درد وحشتناک و زایمان های بد دارن لگنشون تنگه
معاینه میکنن
من و یه روز بستری کردن معاینم میکردن هرچند ساعت ولی لگنم تنگ بود یک سانت بیشتر باز نشدم فرداش صبح زود بردنم سزارین کردن
به من گفت وقتی چهار سانت باشی میفهمیم تنگ یا نه
اندازه لگن معلوم میشه دیگه با معاینه.دکتر همین که هیکلتو ببینه معاینه کنه میفهمه سر بچه از دریچه لگنت رد میشه یا نه
اره سوال منم هست
کنجکاو شدم😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.