۸ پاسخ

ای جونممم 😍🥹

نوه من که یه سطل خونه بازی و یه طرف شکلات خوری مسی هست دیوانمون کرده شبا باید حتما تو بغلش باشه بخوابه دیشب داشت برای سطل خونه بازی لالایی میخوند😑

😂🫂🙂♥️😁

دختری منم عروسکشو میخوابونه اسمشو گذاشته اَغُل😅

ای جانم عزیزدلم😍

جوونم مثل دختر من ب همه عروسکاش هم میگه سارا🤣همش بمنم میگه پی پی کردن بیا بشور😂

فرشامون کپی هم هست

ای خدا دخترمنم عروسکشو میخوابونه اسمشم گذاشته ناناز

سوال های مرتبط