منم با تو هم قدم، وزنم ۵۵
کلا پایین تنه سایزش بیشتره مخصوصا بعد زایمان
منم بعد زایمان پایین تنم دو سایز بزرگتر از بالاتنه
اینو فقط دو سایزه ها درک میکنن
وقتی مانتوتنت میکنی از بالا تنه اوکیه ولی پایین بسته نمیشه یا شلوارات کمرش همش شل وای فاقش تنگ😢کاملا درکت میکنم من ازین بدم میاد ران باسنم بزرگه نمیشه چیز کوتات و جذب پوشید 😭
خوبی که من از لاغری رنج می برم😂
وزن 59
قد 172
منم 78کیلوام
الان تورژیمم میخوام بشم 60
من 68کیلو با قد 170
شکم من بعد زایمان سرجاش نرفته🥲
وایی دقیقن مثل منی من شکم پهلوم زیاده قدمم 5سانت از تو کوتاه ترم
هر جوری رژیم گرفتی به منم بگو ترو خدا
بنظرم ک خیلی خوبی عزیزم اتفاقا تپلی نمک داره ولی لاغری اصلا زیادیش قشنگ نیست برا ی زن
آدمیزاد همینه دیگه چاق و لاغر میشه
من سه ماه رعایت کردم ۱۱کیلو کم کردم البته شیر هم میدم
قدم ۱۶۲ وزنم امروز ۴۹و ۸۰۰ بود
دو شبه یکم بیشتر خوراکی خوردم بالا نمیره وزنم
قبل حاملگی هم وزنم همبن بود بالا نمیرفت
خوبی ک
من وزن ۶۲
قد ۱۵۵
نه اصلا خوب نیست من ۴۹ کیلو هستم جون ندارم شبا دیگه حالم خرابه از بی جونی وزنم نمیگیرم من رژیم گرفتم از ۸۱ رسیدم ۴۹ حالا دارم خودمو میکشم بسم ۵۴ اللن ۴ ماه استپ کردم
منکخیلی لاغرم همش میگمخوشبحال اونایی چاقن
خوبی که
من قد ۱۶۵ وزن ۶۵ خیییلی وقته همینم هم قبل بارداری هم بعد بارداری فقط حین بارداری یکم اضاف کردم
حساس نباش
اخ منم پایین تنه چاق تره بدم میادااا
من قدم ۱۶۵وزن ۵۹
خوشبحالت من خیلی لاغرم🥲
خوبی عزیزم
من ۸۶ اینا بوذم
شروع کردم رژیم
نمیدونم چند شده باشم
میخام برسم ۷۰
۴۹کیلوام هرچی ام میخورم اصلا واق نمیشم
منی ک خودم میکشم چاق بشم
من ۶۵ کیلو ام ولی شکم دارم بیاو ببین
تو خیلی خوبی الان👍
هم وزنیم 😔😂
هیکلت قشنگه گلم
من لاغر کرده بودم ولی تو این جنگی پرخوری عصبی گرفتم چربیام دارن بر میگردن😭😭
خوبی خدایی اصلا هیکل بد نیست
منم خیلی دلم میخاد لاغرشم اما رژیم برام سخته...قرصی چیزی سراغ ندارین اشتهامو کور کنه
آخ گفتی
منم دقیقا همینم
قدت چقدرع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.