خاک تو سر بانک ملی
🫣


پوشک زایمان شیرخشک مای بیبی

۱۴ پاسخ

فک کن یه سیستم بانکی رو نمیتونن درست کنن
اونوقت کل کشور دست امثال اینا هس

خب فقط همراه بانکش کار نمیکنه دیگه، بقیش ک درسته

از خودپرداز میشه انجام داد

درست نشده مگه؟

برا ج ن گ 12 روزه 3ماه طول کشید تا روبراه شد بعدم کلا رمزا عوض شد تازه همراه بانکشم برا من تا همین الان ک میشه 9ماه جواب نمیداد
بعد میخاید سر 10روز درست کنن

همون خاک توسر بانک سپه هم

اخ اخ پولامون‌ب …..نره یوقت😑😑😑

عزیزم خوب میشه ک کارت کشید فسط کارت ب کارت با گوشی نمیه انجام داد

ملی عابر و پز کار میکنه خب

خاک توسر بانک سپه من نمیدونم چرا یه سیستم بانک و نمیتونن درست کنن

واقعا عقب مونده ترین بانک هست. ملت بهتره

همینطور بانک سپه

خاک تو سررررررشششش

منو بگو پولم کلا ملی
بعد رو‌حیاب مهربانی دسترسی ندارم اصلا

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی