به نظرم زشته پدرشوهرتو دعوت نکنی یه خورده گذشت داشته باش.سیزده بدر دعوت کنی خوبه همه ی پذیرایی که تو خونه میخواستی انجام بدی ببر بیرون پذیرایی کن
ب نظرم بگو من گفتم عذادار بود منم هیچی نگفتم گفتم باشه ان شاالله هروقت از عذا در اومدین یبار دیگ میریم بیرون با شما
بزار سیزده هم برن همونجایی ک از اول عید بودن
اره کاری که خودت انجام میدی درسته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.