۴ پاسخ

به نظرم زشته پدرشوهرتو دعوت نکنی یه خورده گذشت داشته باش.سیزده بدر دعوت کنی خوبه همه ی پذیرایی که تو خونه میخواستی انجام بدی ببر بیرون پذیرایی کن

ب نظرم بگو من گفتم عذادار بود منم هیچی نگفتم گفتم باشه ان شاالله هروقت از عذا در اومدین یبار دیگ میریم بیرون با شما

بزار سیزده هم برن همونجایی ک از اول عید بودن

اره کاری که خودت انجام میدی درسته

سوال های مرتبط

مامان دلاریس_شهریار❤️ مامان دلاریس_شهریار❤️ ۲ سالگی
مامان بردیا💙 مامان بردیا💙 ۱ سالگی