۱۱ پاسخ

چه ربطی داره اخه گلمممم مهم اینه نینیت رشد میکنه داخل رحمت

میاد عزیزم یهو انفجاری بزرگ میشه😂

شکم میخوای چکااار اخه بعد زایمان پاره میشیم تا ابش کنیم و جمعش کنیم وزن نی نی مخمه ک ربطی به هم نداده اصلاا

من میگن شکم ندازه ذوق میکنممم😍😁
شکم نداشته باشی ک بهتره
مهم وزن بچست

منم شکم نداشتم
میخواستم زایمان کنم دکتر میرفتم ماماها میگفتن چرا بهت نمیخوره ک میخوای زایمان کنی بچم تو پهلو بود دیگ
کلا هشت کیلو لضافه کردم تا ده روز ده کیلو کم کردم

منم کسی نمیفهمه اصن باردارم
بهتر بعد زایمان چجوری ادم شکم بزرگ‌و جمع و جور کنه
هرچی کوچیک تر بهتر😂

شکم مهم نیست سونو مهمه

عزیزم وزن جنین ربطی ب سایز شکم نداره
یه سریا شکم ندارن بچه هاشون توی پهلو هاشونه بدن هل متفاوت با کسی خودتون مقایسه نکنید بعدشم از ماه هشت شکم خودشو نشون میده

والا منم شکم ندارم اصلا حالمم خراب نمیشه ذوق میکنم🤣🤣🤣وزن بچم اوکیه اون مهم بهتر ک شکم نداریم بچه های ما تو پهلون

امسال انگار همه شکماشون کوچیکه منم هفته بعد بچم بدنیا میاد هرکی میبینتم میگه چرا شکم نداری

برای منم والا چرا اخه

سوال های مرتبط