۴ پاسخ

موز بهش بده خیلی خوبه انرژی هم میده بچه. برنج و سیب زمینی رو با آب گوشت یا بوقلمون بپز بده بهش . اگر کلا لب باز نمیکنه عصاره درس کن با سرنگ بده . دختر منم سر دندون همین میشه یکی دو روز فقط عصاره میدم بهش یکم اوکی میشه دیگه میخوره

منم پسرم داره دندون درمیاره همه اش گریه میکنه

پودر سنجد بده بهش

مولتی بده شاید اشتها آور باشه

سوال های مرتبط

مامان مهدی ‌و دخترم مامان مهدی ‌و دخترم ۱ سالگی