۱۰ پاسخ

والا عزیزازمن فقط شب تب کرد پاشم آزرده بود

دردش فقط یه روزه زیاد ک میگن اذیت نمیکنه

واسه پسر من سبک رد شد تبشم از ۳۸ بالاتر نرفت، سروقت بهش پاراکید دادم

تب نداشت دخترم 😐ولی پا درد از ۳ ساعت بعد واکسن همش درازکشیدع پا دردش خیلی بد نق میزنع

من استرس دارم. انشالله به خیر بگذره

چرا گریه میکنی؟

دختر منم مرداد داره

منم استرس دارم

حتما بعد از واکسن راه بره، که توی پاش سفت نشه. اصلا نگران نباشید. پسر من حتی تب هم نکرد.

راحته عزیزم مثل بقیه واکسنا فقط چون پاشون درد میگیره نمیتونن راه برن و بازی کنند نق میزنن

سوال های مرتبط