نه ربطی نداره این همه بچه واسکن زدن الان باید همه اوتیسم داشته باشن
عزیزم زمان شروع علائم اوتیسم از ۱۸ ماهگیه. ربطی به واکسن نداره. علائمش هم زباده و درجه بندی داره.اگه مادری شک کنه میتونه پیگیر بشه امار بگیره
نه خانم شما چرا باور میکنی؟از ۱۸ماهگی به بعد چون علایم اوتیسم بیشتر آشکار میشه فکر می کنن بخاطر واکسنه در صورتی که اینجوری نیست اگه کسی اوتیسم باشه از بدون تولد هست منتهی کسی متوجه نمیشه تا ۱۸ماهگی یا ۲سالگی
نه بابا چرت وپرت میگن
عزیزم من دوتا بچه بزرگم وقتی کوچیک بودن زدم هیچی نشد امروزم واسه پسرکوچیکم روبردم زدم ایناهمش شایعه اس اگه چنین چیزی باشه اول ازهمه خودبهداشت نمیزنه جلوشومیگیره که چی بیان بچه های مردمو بدبخت کنن نمیدونم اینارو ازکجاشون درمیارن ملت خدایا
باعث اوتبسم نمیشه اما اگر ژنش رو داشته باشه این واکسن سه گانه فعالش میکنه….
نه اونوقت باید همه ی ما اوتیسم داشتیم الان
چه ربطی داره کن بچه اولم زدم هیچ اتفاقی نیافتاده
واکسن ۱۸ ماهگی تکرار واکسنای قبله
ن جانم دور از جون اوتیسم از ۱۸ ماه به بعد خودشونشون میده تو بچه هایی که دارن و ربطی به واکسن نداره
بسم الله....چه چیزاااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.