۱۴ پاسخ

فقط بعدش ببر پارک بزار از پله ها بالا پایین بره سر ۴ ساعت مرتب قطره بده من خداروشکر اینقد سبک بود ک اصلا متوجه واکسن زدن نشدیم عادیه عادی

هیچی پدرم دروووومد🥲

به نظرم فقط راه نبر
من نبردم پا درد اصلا نداشت
سر بچه اوليم راه بردم پاهاش خيلي درد داشت

سخته سخت😓😓

حتما بعد واکسن راه ببرش برید بیرون که مجبور باشه راه بره من با این روش نه دخترم تب کرد نه اذیت شد فقط در حد دو سه ساعت شب از پاش اذیت بود همین

برا پسر من خیلی راحت بود اصلا دردنداشت

وای منم هنوز نبردم امروز از بهداشت زنگ زدن که چرا نیاوردی

عزیزم بنظرم اونقدر ک بقیه میگن سخت نیست پسر من ک اصلا اذیت نشد

این موتور رو چند خربدید

منم ۱۵روز دیگه باید بزنم🥺

اگه واکسنا دیگه راحت بوده اینم راحت احتمالا در کل واکسن سختی نبود برا ما

پسرمم عاشق این موتورش😂

راحت ترین بود ازنظرمن حتی کمپرس سردوگرم نذاشتم من ۲۰روز بافاصله زدم هم مریض شد هم استرسشو داشتم بااینکه دوتابچه اولمو زدم تجربه دارم ولی بازم میترسیدم خداروشکرخیلی راحت گذشت ایشالا براگل پسرشماهم راحت میگذره عزیزم

منم این ماه باید بزنم🥲🥲🥲

سوال های مرتبط