من امروز زدم
فقط پا درد داشت تب نداشت تا همین یکساعت پیش ک تب کرد و ایبو پروفن دادم ک بخوره و بعدم بخوابه
تبش ک اومد پایین خداروشکر
پا دردشم خوب شده
شارژ شده داره راه میره 😬
سخت نیست،فقط یک روز پر دردسر داری،باید تمام توجهت بهش باشه،
دختر من دیروز زد خدارشکر راحت تونست راه بره..روزش تب نداشت ولی از شب تبش شروع شد..تا غروب امروز ..ولی اونجور ک میترسیدم نبود ..با استا قابل کنترل بود
واسه دختر من سبک بود خداروشکر
فقط فک کنم خاطره بدی براش موند تا یه هفته هرشب تو خواب گریه میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.