۷ پاسخ

برای دختر من سبک ترین واکسن بود فقط یک روز نمیتونست درست راه بره سختش بود
انقدر استرس داشتم ولی فقط سه بار استامینوفن خورد و بعدش اصلا تب نداشت
فقط بعد از تزریق حتما بزار بازی کنه راه بره

برا دخترم فقد تب و اسهاله شد ولی زود خوب شد فقد دوروز

واس دخترم خیلی سنگین بود

برای دخترم سبک بود خداروشکر

برای دختر من سخت نبود اگر واکسن‌های قبلیش اذیت نشده اینم خیلی اذیت نمیشه

واسه دختر بزرگم اره سخت بود پاش درد میکرد ولی تب نکرد

برای دختر من خداروشکر مثل یکسالگی بود
خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی