مامانا واکسن ۱۸ماهگی سخته؟؟؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

امروز صب زدم ساعت ۱۲ شبه یک ساعته پاش درد میکنه تبشم شروع شده هلاکیم

اره میگن خیلی سخته

اصلا
خیلی راحت نه تب نه پا درد
هیچی

ن والا واسه دختر من خیلی سبک بود فقط دو ساعت اول پاهاش درد میکرد بعد دیگه عادی شد بازی کرد از بعد واکسن فقط اخلاقش خیلی بد شدددده خیلیییی روانی میکنه ادمو

دختر من فقط ۲ماهگیش اذیت شد خیلی پادرد داشت
برا ۱۸ ماه نه
تب فقط اونم قابل کنترل بود با شربت
از شبش تب کرد
پاشونم درد میگیره طبیعیه ولی دختر من لنگ نزد
بهونه هم طبیعیه با دندون هم قاطی میشه دردش

اره بنظرم چون بچه هوشیارتر شده سخت تر میگذره

بستگی به بچه داره
پسر من نسبت به قبلیا سخت تر بود
از لحاظ تب نه،کنترل میشد
فقط پاش خیلی درد میکرد یکم گریه میکرد و روز اول به سختی پا میشد
در کل دو روز اول نق و نوق دارن بعدش اوکیه

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی