سلام واکسن ۱۸ماهگی سخته

۵ پاسخ

بچه با بچه فرق داره انشالله سبک باشه براتون
دختر من اذیت شد

ما دیروز زدیم دیروز خوب بود امروز ولی همش گریه میکنه بهونه میگیره غذا هم نخورده😵‍💫😵‍💫

برای همه یه جور نیس ولی پسر من خیلی سنگین بود خیلی درد داشت نمیتونست تکون بخوره خیلی گریه کرد بچم

برای همه ک مثل هم نیست ولی درکل واکسن سنگینیه ایشالا برای کوچولوت سبک باشه
بداز واکسن حتما راه ببرش باهاش بازی کن تا واکسن پخش بشه بعدا پادرد نگیره

شنیدم از همه سختره🥲

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان ߊ‌‌ܝ‌ࡅ࡙ߺߊ‌👶🏼🪽 مامان ߊ‌‌ܝ‌ࡅ࡙ߺߊ‌👶🏼🪽 ۲ سالگی
مامان 🫀 قندی🫀 مامان 🫀 قندی🫀 ۲ سالگی