واکسن ۱۸ماهگی سخته بعدش؟

۳ پاسخ

میگن اره ازهمه سختتره

بستگی ب بچه داره هرکسی ی جوره هر بدنی هم فرق میکنه ممکنه واسه بچه شما خیلی راحت بگذره ممکن تب کنه اذیت بشه ولی خواهرزادم زد بیمارستانی شد خیلی حالش بدشد نمیدونم چرا بچه همسایمون زد انگار ن انگار

بله سخت ترین واکسن هست بچه چند روز نمیتونه راه بره ولی خوب بهونه گیری نمیکنن زیاد

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان 🫀 قندی🫀 مامان 🫀 قندی🫀 ۲ سالگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی