مامانا واکسن ۱۸ماهگی سخته؟

۵ پاسخ

دو روز اول سخته روز سوم عادی

ب شدت!!!!

برای پسر من خداروشکر زیاد سخت نبود فقط روز اول یکم پاهاش درد میکرذ که با استا برطرف میشه

آره خیلی سخته 😵‍💫

خیلی.

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان ߊ‌‌ܝ‌ࡅ࡙ߺߊ‌👶🏼🪽 مامان ߊ‌‌ܝ‌ࡅ࡙ߺߊ‌👶🏼🪽 ۲ سالگی
مامان لنا مامان لنا ۱ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان 🫀 قندی🫀 مامان 🫀 قندی🫀 ۲ سالگی