واکسن ۱۸ماهگی سخته؟

۶ پاسخ

پسرمن که خیلی اذیت شد دوروز که راه نرفت تب کرد نق نقو شده بهونه گیرشده همچنان علائمش باهامونه

عزیزم واکسن زدی سخت بود؟؟؟

سخت نیست فقط شب اول اذیته بعد واکسن بزار حتما راه بره باهاش خیلی بازی کن سر ساعت استامینوفن بده و اگه دیدی شب خیلی اذیته شیاف ۱۲۵ مخصوص کودکان یه دونه کامل بزار

باورت میشه اسون ترین واکسنش بود من از ترسم۲۰ روز انداختم عقب فقط چون بزرگ شدن از خود واکسن میترسن والا اصلااااا اذیت نبود

سخت که نیس اگه دارو شو مرتب بدی تب شو کنترل کنی فقط باید دو روز ناز بکشی بچه پادرد میگیره بی قراری میکنه

نمیدونم من از ترسم هنوز نزدم

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان یاسان👶🏻 مامان یاسان👶🏻 ۲ سالگی
مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان دلین مامان دلین ۱ سالگی
مامان 🫀 قندی🫀 مامان 🫀 قندی🫀 ۲ سالگی
مامان مو قشنگ☺️💙🧸 مامان مو قشنگ☺️💙🧸 ۱ سالگی