واکسن ۱۸ماهگی سخته؟!🥺

۷ پاسخ

برای ما سبک بود پاراکیدشو به موقع میدادم تب اینا نکرد فقط یه هفته بی اشتها شده بود

یکم سخته.پاشو زمین نمیذاشت

دختر من شب اول تب کرد راه میرفت و عادی بود با اینکه واکسن های قبلیش خیلی بیشتر اذیت شد

برای ما که خیلی سخت بود ایشالا برای شما سبک باشه❤️

پدرادمو درمیاره پسر من ۳روز راه نرفت پاشو زمین نزاشت ولی تب اینا نداشت

نه پسر من نه تب کرد نه درد داشت
اوردم خونه به زور خوابوندمش سه ساعت رو پام زود نذاشتم بیدار بشه
بیدار که شد انگار نه انگار

بچه من ک اصلا سخت نبود واسش
فقط پاش سنگین شد و تب نکرد


تخفیف روز دختر گذاشتم با 50 درصد تخفیف ❤️ روبیکا 09011071761 ❤️ تایپینگ هام هست

سوال های مرتبط

مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی
مامان ߊ‌‌ܝ‌ࡅ࡙ߺߊ‌👶🏼🪽 مامان ߊ‌‌ܝ‌ࡅ࡙ߺߊ‌👶🏼🪽 ۲ سالگی