واسه پسره من اصلا سخت نبود
صبح ک زد فقط بعدازظهرش یکی دوساعت امان نداد یه ریز گریه کرد چون نمیتونست راه بره در کل خیلی خوب بود انقد ک ترسناکش کردن نیس اونطوری
نه واسه ما سخت نبود دو روز اول تب داشت ولی درد و گریه نه
نه فقط شب اول اذیت شد درد داشت روز دوم خوب بود اصلا سخت نیست
برای پسرم از بقیه واکسن ها سخت تر بود ۲روز درگیر بودیم خیلی پاش درد میکرد نمیتونست راه بره دو شب تب داشت و نمیتونست بخوابه از روز سوم خوب شد
نه اونقدی که میگفتن سخت نبود فقط شب اول تب میکنه باید استا بدی هر ۴ ساعت دیگه
هفته قبل زدم اصن سخت نبود..مثل قبلیا.اسون بودشکرخدا
سختیش فقط برای پاش بودنمیتونست تکون بده فقط گریه میکرد ولی یکی دوروزه خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.