نه عزیزم اونقدراهم که فکرمیکنی سخت نیست منم خیلی میترسیدم بخاطر همین دوهفته عقبش انداختم ولی خدارو شکر چون تو دستش زد زیاد اذیت نشد و فقط موقع استامینوفن میشد یکم داغ میشد خدارو شکر بقیش خوب بود
توهم بگو تو دستش بزنه کمتر اذیت میشه بچه
پسر منم دوشنبه😣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.