دخترم دوشنبه واکسن ۱۸ماهگی داره یعنی خیلی سخته؟

۲ پاسخ

نه عزیزم اونقدراهم که فکرمیکنی سخت نیست منم خیلی میترسیدم بخاطر همین دوهفته عقبش انداختم ولی خدارو شکر چون تو دستش زد زیاد اذیت نشد و فقط موقع استامینوفن میشد یکم داغ میشد خدارو شکر بقیش خوب بود
توهم بگو تو دستش بزنه کمتر اذیت میشه بچه

پسر منم دوشنبه😣

سوال های مرتبط

مامان دخملی💗✨ مامان دخملی💗✨ ۲ سالگی
مامان سیروان مامان سیروان ۲ سالگی
مامان شاه پسر⁦❤️⁩ مامان شاه پسر⁦❤️⁩ ۲ سالگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱ سالگی