منم امروز پسرمو بردم واکسن زد ولی به بازوش رد دوتا .مگه نباید ب پا بزنه؟یافرقی نمیکنه
قبلش بهش نده بدش بهش بده و اینکه نذار بدو بدو بکنه وبراش کمپرس سرد بذار منم خیلی نگران بودم ولی خداروشکر بخیر گذشت
منم امروز زدم
یکم تب داره اما پا دردش بیشتره
اما توکل به خدا انشالله سبک میگذره براش
اره عزیزم نیم ساعت قبلش بده
قبلش نباید بدی بعدش بده فقط شب اول خیلی حواست ب تبش باشه راحت میگذره نگران نباش
نه نده نباید بدی.ببر بزن بعدشم اگر تب داشت استامینوفن بده.من امروز زدم تاالان استامینوفن ندادم وقتی خوبه چرا بدم؟
من قبلش دادم و خدارو شکر از همه واکسنا سبک تر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.