۶ پاسخ

من یک ساعت قبل واکسن بهش استا دادم

ن نترس سبک بعدش پاراکید دوبرابر وزن هر۴ساعت بعدم بذار قشنگ راه بره وفعالیت کنه

4 ساعتی سخته

والامنم پدرم دراومدخیلی سخت بوداولین واکسن ش بودک واکنش نشون دادشکرخدابعدازپنج شب امشب خوب

قبلش که نه
فقط بعدش روز اول چهار ساعت یه بار
روز دوم شش ساعت یه بار
شب اول هم حواست بهش باشه که تب نکنه
میتونی یکم از شربت استامینوفن بزنی دور محل واکسن
روش نزن ممکنه عفونت کنه یا ورم کنه
یکم پاشون درد میگیره و نمیتونن راه برن یه روز اول ولی با دادن استا تا حد زیادی از دردش کم میشه
دختر من روز اول از ترس چهاردست و پا میرفت
شبش هم تب داشت ولی روز دوم کامل خوب شد

من امروز زدم تا حالا ک خیلی سخت بود و فقط گریه میکنه از درد و نمیتونه راه بره و فقط سینه میخاد و تب داره من هر ب چهار ساعت پاراکید میدم بهش ولی تاثیر انچنانی نداشته شیافت گذاشتم

سوال های مرتبط

مامان کنجد🍭🎀 مامان کنجد🍭🎀 ۲ سالگی