خیلی واکسن راحتی بود من گذاشتم بعدش یخورده راه رفت اومدیم خونه یکی و نصفی قطره چکان پاراکید دادم یخورده بازی کرد خوابید سه ساعت بعدش بیدار شد سرحال بود تازه من سر ساعت پاراکید نمیدادم چون مشکلی نداشت فقط شب موقع خواب داشت داغ میشد پروفن دادم ک دیگه تا صبح نه درد داشت نه تب کرد کمپرس هم اصلا نزاشتم
معراج شنبه ای زد صبح ک زد تا بعد از ظهر علائمی نداشت بعد. کم کم بی حال شد تب کرد اخر شب تا ساعت ۲ نیم خیلی بی قراری کرد تب داشت پاراکید دادم پایین نیومد دو ساعت بعدش شیاف گذاشتم فرداشم نخواست بشینه و بلند بشه نمیتونست روز اول ۴ ساعتی روز دوم ۶ ساعتی پاراکید دادم سختیش شب اول بود خداروشکر شب دوم خوب خوابید
هر چی بیشتر راه بره کمتر پا درد میشه
بعد حتما واکسن حتما حتما زیاد راه بره
انشاالله برا شما سبک باشه
نه بابا خیلی راحته
واسه بچه من سخترین واکسنش بود ینی قلبم داشت براش از جا در میومد
قبلش نمیخاد چیزی بدی فقط بعد واکسن ببرش پارک کلی بازی کنه تا واکسن پخش شه منم خیلی نگران بودم اما دخترم خداروشکر هیچی نفهمید
ن هیچی نیست نترس
عزیزم بنظرم بروفن یااستامینوفن بده شیاف هم دم دستت باشه اگه تبش پایین نیومد شیاف بزنی
قبلش نمیخواد بدی
بعدش بروفن بده خیلی دردشو تسکین میده
اینو سر تایم خودش میتونی ببری
من بعدش پاراکید دادم اذیت شد کمی فقط تب زیاد داشت
آسون ترین بود واسع من
فقط روز اول چهار ساعت با پنج ساعتی بهش پاراکید دادم همین بود مراقببتم
قبلش چرا بدی گلم ، درضمن قطره پاراکید دیگه بدرد این سن شون نمیخوره یا استامینوفن بده بعدش یا ایبوپروفن .
شنیدم بعد واکسن باید بزاریمشون راه برن که دیگه جای واکسن سفت نشه و دردم نکنه
ایشالله که برا پسرت سبک باشه عزیزم
من قبلش پاراکید دادم ، همون لحظه فقط گریه کرد سریع باباش آرومش کرد ، شبش هم با پاراکید تبش کنترل کردم اما بی حال بود یکم رپز بعدشم فصولی هاشو لنگان لنگان انجام میداد حتی تخته فنر هم رفته بازی کرد 🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.