مامانا کیا آمنیوسنتز آنجام دادن درد داره آیا

۶ پاسخ

برای چی میخوای انجام بدی سندروم دان مشکوک شده برای منم امروز میخواست بنویسه ولی آزمایش خون نوشت

منم انجام دادم دوشنبه اصلنم درد نداشت خیلی کم کم

من تو ۱۲ هفته انجام دادم نمونه از جفت گرفتن امپول زدن تو شکمم
اصلا درد نداره بی حس میشی نترس

لصلا درد نداره فقط حس پریودی میگیری

برا من درد داشت بد بود اوف اصلا نمیخام بهش فکر کنم

درد نداره عزیزم کمی فشار حس میکنی نفس عمیق بکش و ریلکس باش زود تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب ۷ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ ماهگی