طالبی میتونم یکم به پسرم بدو یا نه؟

۸ پاسخ

اره بده چه اشکالی داره

دختر من طالبی خورد سرما خورد

دکتر پسرم گفت نده

مواظب باش سرماخوردگی نداشته باشه چون بدتر میکنه

دکتر به من گفت زیر یک سال طالبی و خربزه ممنوعه

ولا من چنان گاز میزنه به میوه جات من عشق میکنم
بده بخورهههههههه

آره گلم

اره بابا

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی
مامان گل دخترم🤱 مامان گل دخترم🤱 ۱۱ ماهگی
مامان امیرحسین👶🏼✨ مامان امیرحسین👶🏼✨ ۱۲ ماهگی
مامان محمد صدرا مامان محمد صدرا ۱۳ ماهگی
مامان پسرِ مامان مامان پسرِ مامان ۱ سالگی