میشه قرص آسپرین رو خودم بگیرم بخورم دکتر بهم نداده

۱۰ پاسخ

من انسولین میزنم و مدام باید قندمو چک کنم و از وقتی دارم آسپرین میخورم خونم خیلی رقیق شده و واقعا قرصی نیست که سر خود بخور

نه عزیزم این کار رو نکن آسپیرینی که میده با دوز خیلی پایینه ممکنه اشتباه بگیری و خطرناکه دکتر به من بعد از سونو انومالی داد گفت بخور یعنی زمان داره و طبق شرایط بهت میده شاید شما نیاز نداشته باشی

نه اصلا..آسپرین قرصی نیست که تو بارداری بشه سرخود خورد...من که حتی دکترم گفته بود بخورم باز کلی ناراحت بودم و دوست نداشتم بخورم...با دکترت مشورت کن

بدون تجویز پزشک مصرف نکن عوارض داره.من از اول بارداریم با تجویز پزشک مصرف می کنم

ن عزیزم خدایی نکرده ممکنه لکه بینی کنی

نه اصلا بدون تجویز نباید مصرف کنی

خوب عزیزم چرا میری پیش دکتر ، وقتی قبولش نداری 🧐

به خاطر فشارم دکترم متیل و آسپرین داده..‌خودسرانه نخور گلم

مصرف خودسرانه ش خطرناکه، شاید نیاز نباشه مصرف کنی، منم دکترم نداده

نه اصلا 🤕برو پیش دکترت اگه لازم باشه بهت میده

سوال های مرتبط

مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری