من انسولین میزنم و مدام باید قندمو چک کنم و از وقتی دارم آسپرین میخورم خونم خیلی رقیق شده و واقعا قرصی نیست که سر خود بخور
نه عزیزم این کار رو نکن آسپیرینی که میده با دوز خیلی پایینه ممکنه اشتباه بگیری و خطرناکه دکتر به من بعد از سونو انومالی داد گفت بخور یعنی زمان داره و طبق شرایط بهت میده شاید شما نیاز نداشته باشی
نه اصلا..آسپرین قرصی نیست که تو بارداری بشه سرخود خورد...من که حتی دکترم گفته بود بخورم باز کلی ناراحت بودم و دوست نداشتم بخورم...با دکترت مشورت کن
بدون تجویز پزشک مصرف نکن عوارض داره.من از اول بارداریم با تجویز پزشک مصرف می کنم
ن عزیزم خدایی نکرده ممکنه لکه بینی کنی
نه اصلا بدون تجویز نباید مصرف کنی
خوب عزیزم چرا میری پیش دکتر ، وقتی قبولش نداری 🧐
به خاطر فشارم دکترم متیل و آسپرین داده..خودسرانه نخور گلم
مصرف خودسرانه ش خطرناکه، شاید نیاز نباشه مصرف کنی، منم دکترم نداده
نه اصلا 🤕برو پیش دکترت اگه لازم باشه بهت میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.