۲ پاسخ

دختر من از دست کسی چیزی نمیگیره و بغل کسی جز منو باباش نمیره
کلا بیرون غریبی میکنه. جای بریم از بغلم جدا نمیشه ولی مهمون بیاد خونمون با بچه هاشون بازی میکنه و خیلی خوشحال میشه
بچم درونگراست😄

دختر منم میبرمش پارک دنبال دوچرخه ها میره و میخواد سوار بشه
بخاطر سنشونه

سوال های مرتبط