خانما لکه بینی دارم خطرناک استرس گرفتم

۹ پاسخ

انوکسپارین رو یه روز درمیون کن
شیاف رو روزی سه بار

آره عزیزم اگر میتونی و الان دکترت هست بهش زنگ بزن بگو اگر نه برو بیمارستان خطرناک هست

برو دکتر عزیزم

عزیزم باهمسرت رابطه نداشته باش،جاروبرقی نکش ظرف نشور خم وراست نشو

فقط باید استراحت کنی ، معذرت میخام ولی سرویس میری پاهاتو خیلی از هم باز نکن دکتر اینارو بمن گفت

بله عزیزم برو بیمارستان

عزیزم نترس منم داشتم رفتم دکتر شیاف داد به نظرم برو بیمارستان سونو انجام بده ببین بچه اوکیه ، منم می ترسیدم رفتم بیمارستان سونو انجام دادم گفت همه چی خوبه فقط پله بالا پایین کردی یا چیز سنگین بلند کردی یا خم و راست شدی زیاد ، گفت لخته کوچیک پشت جنین شیاف بزاری درست میشه

استراحت کن

بله عزیزم صبح زود برو پیش دکتر تا بهت شیاف بده

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری