حتما برو دکتر چون هفته ات پایینه
سونو قلب نرفتی؟
بهتر بری دکتر
بعضیا بدون سونو قلب شیاف نمینویسن
منم دارم شیاف ب اصرار خودم نوشت گفت استراحت کن شما قلبش تشکیل شده
عزیزم منم تو هفته شما داشتم
برو دکتر بهت شیاف میده
به پهلوی چپ دراز بکش و استراحت کن
اره برو دکتر حتما
برو دکتر دارو میده بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.