خانما ی سوال
من لکه بینی دارم گه گاهی در حد کم یهو کلا بند میاد خطرناک🥺

۶ پاسخ

حتما برو دکتر چون هفته ات پایینه

سونو قلب نرفتی‌؟
بهتر بری دکتر
بعضیا بدون سونو قلب شیاف نمینویسن

منم دارم شیاف ب اصرار خودم نوشت گفت استراحت کن شما قلبش تشکیل شده

عزیزم منم تو هفته شما داشتم
برو دکتر بهت شیاف میده
به پهلوی چپ دراز بکش و استراحت کن

اره برو دکتر حتما

برو دکتر دارو میده بهت

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💙 مامان مامان تودلی💙 هفته هشتم بارداری
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری