اندانسترون و ب ۶ باهم بخور واسه من دکتر اینارو داده بود
اندانسترون یا دمیترون بخور
سیرابی
قرص ب ۶ بخور یا آمپولش و بزن
فقط گوشت کبابی بخور هیچ درمانی نداره من نابود شدم هزار جور دارو عوض کردم
تا ماه اخر تهوع داشتم هر کاری کردم درست نشد دیگ حالم از بارداری بهم میخوره بد ترین دوران شد برام
وای نگو دیمترون میخوردم
ب 6 هم خوبه واسه تهوع
منکه اینسری زیاد ندارم موقعی هم که داشته باشم آدامس نعنایی میخورم
دمیترون میخوردم من
من اندانسترون میخوردم هر صبح بعد صبحانه
منکه تهوع نداشتم😅
چندوقتته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.