ازجو خونه ببرشون بیرون حتی شده نیم ساعتی...
خودت همبازی شو نزار باهم دعواشون شه که سرش بکوبه زمین
عکس العمل نشون نده وااای نکن فقط دست بکش سرخودت بگو آخ آخ آخ
بچه هااا باهوشن میدونن چطور روموخ مادر باشن مادر زرنگ باشه هم میدونه چیکار کنه
عزیزم اکثرا بچها همینن فقط باید باهاشون آروم صحبت کنی
منم پسرم ی مدت همینجوری بود
ولی از وقتی ملایم تر باهاش رفتار کردم بهتر شده
بخدااا عین دختر منه
دیگه انقد عذبم میده بعد اینکه سرشو میکوبه خودم هم یکی میزنم بهش
اصلا سردرنمیارم چرااا همچین میکننن
چندبار بیرون بودیم لج کرده سرشو کوبونده آسفالت یا کاشی😦😧
دقیقادختر منم هم ادا ها رو در میاره.بماند ک خیلی هم میفته.انگار تعادل نداره.خیلی میفته.من میترسم خدای نکرده چیزی بشه.ولی اطرافیان میگن بچه رو خدانگه میدارع.تا بچه نیفته بزرگ نمیشه نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.