۵ پاسخ

تب داره؟

با یکم گلاب اگه داری پاشویه کن بریز تو یه لگن پاش بزار توش تبش میاد پایین شیاف من بچه ام واکسن زد سر هر 4ساعت قطره استامینوفن پاراکیذ دادم پاشویه هم کردم تا صبح همش حواسم بودبه هیر گذشت نترس اصلا ولی مراقبش باش میگذره به خوبی انشالله نگران نباش عزیزم

کانال غذای کودک در روبیکا با بیش از ۴۶۰۰ مادر .🌱❤️.
@food_babyy

دکتر بهم گفته بود ۲ ساعت.

فک کنم دوساعت

سوال های مرتبط