کدوم قشنگ تره ؟؟


نوزاد نوزاد

تصویر
۲۱ پاسخ

اگر میخوای همینارو بخری هرسه تاش خوبه
ولی اگر میخوای بدی بدوزن...
اصلا این ریسکو نکن😂

اووووف عجب چیزیه هرسه قشنگ چاکش زیادی بازه مدنظرمن نیس ولی مهمترازهمه خیاط که کارهرکسی نیس

وسطططط

اگه اندامت شبیه ایناس که هر سه تاش قشنگه

سمت راستی

هرکدوم که قشنگتر توی تنت بشینه
توی عکس سه تاش خوشگله ولی مهم تن پپوش لباسه

وسطی و سمت چپ😍👌

چپپپپ🥹

سمت چپ

سمت چپی

مو طلایی 🥰😍😍😍

چپیه

سمت چپ

اولی از چپ

دومی

سمت راستیه

اولین عکس از سمت راست خیلی خوبه

اولی از چپ

چپپپپپ

اولی از سمت چپ

سمت چپی

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی
مامان لیام مامان لیام ۱ سالگی
مامان کیاراد مامان مامان کیاراد مامان ۱ سالگی