انتی و انومالی رو بیمه قبول نمیکنه
من شهرری شابدالعظیم سونو دادم با تامین ۵۶۰درمیاد با تکمیلی اگر داشته باشی قرارداد داشته باشن کلا رایگانه .
ولی هرجایه دیگه پرسیدم سونو إنتی ۲۶۰۰بدون بیمه .
بیمه قبول نمیکنه عملا ازاده از من هفته پیش ۲۰۶۰ گرفت
من رفتم ازاد۲۸۰۰ازمایشم یک ششصد
سونو من شد ۲۷۰۰ازمایشم ۱۷۵۰
عزیزم درخواست میدی قراره چ.الش بزارم با جا..یزه 🫣😍😍تایپیک قبلم رو ببین در اون مورد ک عکس گذاشتن داخل تایپیکم قراره چ.الش بزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.