خانما لطفا بگین هزینه سونو آنتی چنده با بیمه تامین اجتماعی ؟

۶ پاسخ

انتی و انومالی رو بیمه قبول نمیکنه

من شهرری شابدالعظیم سونو دادم با تامین ۵۶۰درمیاد با تکمیلی اگر داشته باشی قرارداد داشته باشن کلا رایگانه .
ولی هرجایه دیگه پرسیدم سونو إنتی ۲۶۰۰بدون بیمه .

بیمه قبول نمیکنه عملا ازاده از من هفته پیش ۲۰۶۰ گرفت

من رفتم ازاد۲۸۰۰ازمایشم یک ششصد

سونو من شد ۲۷۰۰ازمایشم ۱۷۵۰

عزیزم درخواست میدی قراره چ.الش بزارم با جا..یزه 🫣😍😍تایپیک قبلم رو ببین در اون مورد ک عکس گذاشتن داخل تایپیکم قراره چ.الش بزارم

سوال های مرتبط