۵ پاسخ

گوجه نصف کن بزار روش

من چیزی که شنیدم میگن بار اول‌باشه ممکن حساسیت نشون بده باید ببرید دکتر
خیلی هاهم قبول ندارن

من یادمه یبار منو نیش زده بودن ماست نالیدم روش چون سد سوززشو کم میکرد

گِل یا ماست یا ربع
عالی و فوری جوابگوو

کالامین بزن

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان💕💚 مامان قلب مامان💕💚 ۱ سالگی
مامان مامان دوتافرشته مامان مامان دوتافرشته ۱۵ ماهگی