خانما نشتی کیسه آب رو از کجا قشنگ متوجه بشم دارم یا نه؟🫠

۵ پاسخ

من سر پسر اولم کیسه آبم ۳۸هفته تو خونه پاره شد،کلا مثل آبه بی رنگ بی اختیار ازت میریزه نمیتونی کنترلش کنی

شاید عرق میکنی چندبار سرفه کن ببین چیزی میاد

ن گلم طبیعی خودمم ترشح ابکی دارم

تست امینوشور بده قطعی مشخص میشه

چندبار سرفه محکم کن اگه ازت آب اومد آب کیسه آبه .یا نوار بذار اگه کیسه آب باشه خیس خیس میشه

سوال های مرتبط

مامان دلوین 💚 مامان دلوین 💚 هفته چهلم بارداری