داشتنش که داره ولی شنیدم واسه هرکسی نمیزنمن میگم دکترش تایم خاصی داره که اونجاست اون موقع ها میزننن شانست سر نایمی که اون نباشه دردت بگیره نمیزننن والا منم شنیدم اما مطمعن نیستم خودمم میخام همونجا پرونده تشکیل بدم
کیا تجربه دارن بیان تعریف کنن
از هزینه اطلاعی ندارم عزیزم
والا تواین کشور هزینه ها ثانیه ای میره بالا ثابت ک نیس
ارع دارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.