منم دو ماه و ۱۲ روزه زایمان کردم هنوز خون ریزیم هست کم و زیاد میشه ولی اصلا قطع نشده
۲ ماهه بچت هنوز این پریودی نیست که...
طرف ما میگنکمرش شل شده
تخممرغ ابپزکن ۲تا با دارچین بزن بهش و قرص کمر بهشمیگن قرصه ولی پودره از عطاریا بگیر
بخور خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.