۳ پاسخ

منم دو ماه و ۱۲ روزه زایمان کردم هنوز خون ریزیم هست کم و زیاد میشه ولی اصلا قطع نشده

۲ ماهه بچت هنوز این پریودی نیست که...

طرف ما میگن‌کمرش شل شده
تخم‌مرغ ابپز‌کن ۲تا با دارچین بزن بهش و قرص کمر بهش‌میگن قرصه ولی پودره از عطاریا بگیر
بخور خوب میشی

سوال های مرتبط