توافق امضا شد🎉🎉🎉🎉🎉🎉😍😍💃💃💃💃💃💃

۱۰ پاسخ

به حق این شبا عزیز خداکنه کلکی تو کار نباشه باز آواره بشیم مردم عزیزمون کشته بشن

عه واقعاااا؟!

مگه جمعه قرار نبود امضا بشه

شرطای ایران چی بوده واسه توافق

کاش اتفاقای خوب بیوفته
مردم گناه دارن خسته شدن🥹

بازمیگن تا ۴۸ ساعت که

مگ جمعه امضا نمیکنن؟

خداروشکر ان شالله دیگ هیچوقت جنگ نشه

کی‌گفت؟

مبارک‌باشه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۲ سالگی
مامان 💙مامان رادین💙 مامان 💙مامان رادین💙 ۲ سالگی