۰ درصد
ههه توافق چی ؟حتی اگه توافق هم کنن به فرض محال باز جنگ میشه
سه شنبه س ؟؟
کی گف؟
صفررررررر.
نظرمن اینه.
نه اینا مواضعشون پایین میان نه اونا ما مردم گیر کردیم وسط این دوتا
ولی هیچ توافقی نمیشه ایران دست از موشکیاش بر نمیداره اسرائیل و آمریکاهم حمله میکنن
هیچ درصد
زیر صفر
لابد برای موندن هر شرطی آمریکا بگه قبول میکنن.
امیدوارم قبل رفتنشون اون درصد غنی سازی رو رو مردم کشورم امتحان نکنند صلوات
مثل قضیه دیگی که برای من نجوشه میخوام سر سگ بجوشه نشه
احتمال صفر می دم
صفر درصد
هیچ درصد جنگ میشه دوباره فقط امیدوارم خودشون مردمو نکشن
متاسفانه در هر دو صورت به ضرر ما مردم ه
درصورت توافق این همه پول غنی سازی رو از جیب ما مردم کندن بعد دو دست تقدیم آمریکا بده یا مث کل هزینه های که تو ونزوئلا و سوریه کردن تهش چی شد ...
جنگ هم که بازم بده
توافق که اصلا نمیشه ولی کاش میشد
جدیان چیه
توافق ک نه ولی جنگم نشع ایران پول مهمات و رفتوبرگشت و کوری باح ب امریکا میده وباز هم از حق مامردم
صفر درصد
توافق نمیشه خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.