۱۵ پاسخ

ته حلقش میریزین ولی گوشه دماغشو بگیرین مجبور میشه قورت بده سعی کنینن دو نفر بلشین و اینکه زیرش پارچه بزارین یا پشت بندش هم بهش جایزه درست و چیزی که دوست داره رو بدین

ارتا هم اصن نمیخوره مجبورم حالت گهواره بگیرمش راه ببرمش یه دستش استینش رو با دندون میگیرم با سرنگ میریزم دهنش.جز زوری بقیه راهها جواب نداد

من داروهاشو ازش قایم میکنم وگرنه همش گریه میکنه میگه بهم شربت بده😅

براحتی🤭 خودش میخوره خداروشکر

دختر منم چند وقته اصلا نمیخوره داروهاشو گریه میکنه حتی توی آبمیوه و... ریختم نمیخوره بوش رو میفهمه اگرم از بوش متوجه نشه یه ذره میخوره مزش رو میفهمه سریع همه رو تف میکنه بیرون، بعضی وقتا هم مجبور میشم به زور میدم کلی گریه میکنه ولی باز موفق نمیشم تف میکنه همه رو، دیگه نمیدونم چیکار کنم؟! امروز از دکترش پرسیدم خب نمیخوره چیکار کنم میگه شما مادرشی بایه ترفندی بده با چیزی که دوست داره
گفتم والا هر ترفندی زدم نتیجه نداد، هیچجوره نمیخوره حتی آهن و مولتیشو که قبلا راحت میخورد هم دیگه دیگه نمیخوره
واقعا دیگه درمونده شدم

منم مکافات دارم

خودش میخوره

پسر من خودش دهنشو باز میکنه با سرنگ میدم ولی شربت چرک خشک کن دادنی نمیخوره

دختر من از شدت گریه انقد عوق میزنه تا بیاره بالا

پسرمنم جیغ و گریه میکنه ولی تا میذارم تو کریر تکونش میدم تا دهنش باز میشه بخنده دارو میریزم ته حلقش

با قاشق،اول آب میدم عادت به خوردن آب کرد،حواسشو پرت میکنم دارو میدم،با همون قاشق بعد بازم آب میدم،مهمترین مسئله پرت کردن حواسشه،به یه چیز جدید و جالب

جلو کارتن

میخابونمش باباش دست وپاهاشو میگیره من دهنشو میریزم تودهنش

وای دخترمنم دهن باز نمیکنه اصلا

پسر من انقد خوب شربت میخوره میگم دهنتو باز کن به بدم خودش باز میکنه

سوال های مرتبط