۵ پاسخ

شما در سال ۲ بار مجاز به خوردن اورژانسی هستید ن ماهی دوبار چون جواب نمیده خیلی ها این جوری باردار شدن یا بدنت به شدت بهم ریخته

حتی یه بارخوردن اورژانسی هم هورمون هاروبه میریزه
دوبارخوردی که دیگه بماند
درضمن توهمین گهواره خیلی هاباااورژانسی هم ....
پس خیلی مواظب باش عزیزجان😉

عزیزم با بدن خودت داری چکار میکنی؟!؟؟؟!
میدونی داری چه آسیبی به بدنت به هورمونات میزنی؟؟
در کل خیلی مجبور به خوردنش بشی سالی دوبار نه ماهی دوبار
لطفاً راه جلوگیری پیدا کن برای خودت

دقیقا منم مثل تو شدم

تنبلی تخمدان نداری؟

سوال های مرتبط