۸ پاسخ

آزمایش نرفتی ؟

چ عللایمی داشتی

اره دیگ تست بزن الان

اره انشاالله که بارداری چون معمولا میگن اگه باردار نباشی تا قبل ۱۸ سیکل پریود میشی
بزار فردا صبح تست بزن

بی یی چک بزن ان شالله که جواب گرفتی

راستی pso بودم من اما سنو قبل ازادسازی ک شدم دکترم گفت خیلی بهبود پیدا کرده طوری که اصن تو سنوم نزده بود pso

بیبی بزن فداتشم
ایشالله دوتا خط پررنگ ببینی😍🤍

بلههه تست بزن

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته هفدهم بارداری