آزمایش نرفتی ؟
چ عللایمی داشتی
اره دیگ تست بزن الان
اره انشاالله که بارداری چون معمولا میگن اگه باردار نباشی تا قبل ۱۸ سیکل پریود میشی
بزار فردا صبح تست بزن
بی یی چک بزن ان شالله که جواب گرفتی
راستی pso بودم من اما سنو قبل ازادسازی ک شدم دکترم گفت خیلی بهبود پیدا کرده طوری که اصن تو سنوم نزده بود pso
بیبی بزن فداتشم
ایشالله دوتا خط پررنگ ببینی😍🤍
بلههه تست بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.