سلام خواهرا من ۲۲ اردیبهشت پریود شدم بعد روز ۷و۸ پریودم امپول سینال اف زدم بدون اینکه بدونم اول باید قرص لتروزول رو از شب سوم پریودی تا شب هفتم پریودی باید بخورم این امپول لعنتی رو زدم و بعداز تقریبن ده روز اول دو روز لکه بینی و بعد چهار روز خون ریزی زیاد گرفتم وپزشکم به خاطر خون ریزیم کپسول تگزانیک وقرص ال دی برام نوشت الان فقط قرص ال دی رو می خورم هر شب خوب من الان کدوم روز رو باید حساب کنم برا پریود شدنم که بدونم باردارم یا نه و این دوسه روز هست شکم درد میاد سراغم خارش ودرد واژن دارم
چ علایمی داری عزیزم
قبلا هم سیکل شما 30 روزه بود ؟؟؟
من چندماهه سیکلم 26 روز شده
الان نمیدونم تاخیر را باید 26 روزه حساب کنم یا 30 روزه ؟؟؟؟
منم امروز ۳۲ سیکلمه هنوز پریود نشدم
خوبه که
انشالله که بارداری عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.