۲ پاسخ

کیست و بارداری شیمایی و خارج رحم باشه مثبت میشه

بله یه علت داره باردار شده باشی اما شیمیایی باشه تا پریودی ازبین بره خونریزیشم زیاد نیست درحد پریود سقط هم به حساب نمیاذ

سوال های مرتبط

مامانِ جوجه🐣🐤 مامانِ جوجه🐣🐤 قصد بارداری